PDA

View Full Version : 40 to 50 college in london r suspendend/close....19/01/2010

england_hotmale
19th January 2010, 20:55
>:(suva prabhat with bad news,,, home office suspended 40 too 50 colleges yesterday 19/01/2010
pls all students check there colleges, n get ready to get your money back before the owner disappear,

1...Few colleges suspended n may be it will close,, because they enroll students without any english language N 9 indian students were deported last friday from heathrow.... 5 with same flight same day n other 4 saturday 2 pm flight,
Even lawyer try to get in touch with them so tht lawyer can fight for them through legal process, but UKBA DIDN;T ALLOWed them to sign any paper; ;D
I will not mention those colleges name here, because they r my friends, but let u guys make it clear,,,,,, THOSE COLLEGES OWNER R BANGALI,, PAKISTANI,,, ,,,, n. ???

2..In Nepal,,, now all those agents who deal with those colleges r running here n there lol,,,,,,, even few of them calling me from midnight GMT time lol

OH GOD, OH BHAGWAN, HEY PRAVU,, OH ALLAH,,, OH JESUS,,, PLS HELP THOSE STUDENTS,,,,, WHO R ALREADY IN THOSE COLLEGES, N WHO ALREADY PAID THE FEE TO COME HERE :-\

I know nowdays god don;t listen those cases, because its not for one or 2 or 100 students cases, its roughly around 1000 minimum n ,,,,, so on,,,

kapa
19th January 2010, 22:47
Problem is nepalese student won't stop pouring into UK. Everyday I saw the same, errr well more and more students applying for application. I guess it better to take chance in aboard then finding your place in unstable Nepal. Well GOODLUCK.

outspoken
20th January 2010, 08:21
Hi Kapa,

Thanks for the report from the ground in Nepal. I know it's a bit sad for Nepali and other students of those colleges, but it'll only save them heartache in the long term and help them to realise these colleges are just a waste of time and not worth the piece of paper they are written on. I have no idea what prospects anyone is supposed to get with these sorts of bogus qualifications from colleges run by crooks.

It astonish's me why people want to come here bring lots of money from Nepal with hardly any qualifications and poor understanding of the English language and culture. OK, the Nepali government and private enterprises are idiots and not coming with jobs and scheme's to help people develop in Nepal, however at the same time, it's really not that much different here, you still have to get off your backside and do your homework. Nepali students are really getting misled about coming to the UK. I hope there is a taskforce to sort this out.

This is really poor value for money and prospects for foreign students.

Anywas

england_hotmale
20th January 2010, 18:37
;DOUTSPOKEN KAKA,,, FUTURE KAKA SUVA PRABHAT

how dare u say tht nepal government n private enterprises r idiot,,

WATCH 3 IDIOTS LOL,, being idiot doesnot means tht they don;t have qualification,, yar lol, SOMETIME EVEN EDUCATED PERSON R IDIOT TOO ,,,, like u outspoken lol ;D amilo bhayo hola hai,, but tht;s truth

HOW COME nepalese students r stupid yar,, REMEMBER, Those who r already here not only as a student, who own the college n resturents r ,,, x student... lol ,,, BECAUSE 1 POUND MAKES 130 NEPALESE RUPEES,, THT;S WHT MAKES PEOPLE TO COME UK
ONLY difference between now n before 10 yrs is,,, nowdays colleges like nepal;s bijuli,,, KAHILE AUNE KAHILE JANE,,,,, THAHA HUDAINA,,, BUT BEFORE 10 YRS IT WAS LIKE PANCHAYATI(KING)RULE,, Though there is problem but still nepal(college)was safe , peace n students(janta)ENJOYING LIFE,
DON;T BLAME,, NEPALESE GOVERNMENT N PRIVATE ENTERPRISES,, BLAME WHO GOT BADLUCK LOL,...... KI KASO,,, RAJU DAI,,,

outspoken
21st January 2010, 06:42
england_hotmale, I know your trying to lighten the matter (and I am not an idiot : - ).

This is a serious matter. What is the point in all these students, from Nepal or elsewhere, coming to the UK being misled and under-familiarised with the environment of the UK, and therefore resulting in a poor value for money in the quality of the education received and the social improvement of those students? It provides very overall little benefit to the UK, little benefits to the students, and sadly lots of financial benefit to the shareholders who dare to run such operations in the UK. These biggots should be banged up behind bars.

The argument you say about 1 = 130NPR, there is truth in that, but why are not people educated that everything is roughly relative? Meaning if it costs me 1 to drink a litre of coke, it costs you in Nepal 15 Rupees(?), so it's going to cost you in Nepal about 8 times as much to drink some coke. If there is opportunity, better to invest money in Nepal than wasting money on coming here, thinking work will save you and your family, only give you life of hardship.

And why does news travel that after living in the UK for 10 years, you get an IRL? - that is one major chinese whisper. After 10 years(?) you can only apply for ILR, I know plenty of "so called" students who have been working full time for the last 10 years (when they are meant to be studying) getting deported back to Nepal at square one (and they were lucky to get away with staying that long!)

my rage over. : - )

england_hotmale
21st January 2010, 19:15
;DSUVA PRABHAT SAUJI

YA YOUR ADVICE IS good to read but hard to follow in practical life.. Most of the nepalese here in uk love to invest

AGAIN,, BUT,,, PARANTU,, LEKIN,, KYUKI TARA,,, ABA NEPAL MA INVEST GAREKO NI SAUJI

K GARNU,, SUTERA ,, UTHERA KAAM SURU GARDA, ??? BIJULI HUDAINA

BIJULI HUDA,,,, KAAM GARNE MANCHE AUDAINA,, ::) SAJA PARYO BHANERA

MARKET MA PAISA UTHAUNA JADA,, MAOWADI LE (OYE FUCHE KINA HIDIS NEPAL BANDA HO AJA THAHA CHAINA BHANERA THARKAUCHA) ???
;DGHARA GAYERA TAUKO SAMATERA BASDA, SHREEMATI LE OYE BUDA K HO ,, KHANA PAKAUNA CHAMAL CHAINA,, dhulo khursani chaina,,, bhanera gali garchin

yaso chora chori k garechau babu bhanda,, aja chutti daddy,, HINDI SERIAL HERDAI CHU BHANCHAN,

aba ma k garu,,, ;D,, :D1=Rs130 ,, tira jau ki,,,, Rs15 =8 COKE kinna lagau
HAJUR AFAI BHANNUS,, OUTSPOKEN,, KAKA,, LOL ::)

adiCted
22nd January 2010, 01:32
well, is the news just rumours or the fact there is no any supporting links for it.
you have mentioned about your friends returning back, but u haven't mentioned about the colleges that are blacklisted.
Wats the big deal in disclosing them, it would b more informative if had the names of the college. anyway, it a bad n shocking news.. feel sorry fo the students enrolled in those colleges.

england_hotmale
22nd January 2010, 01:43
;DADICTED UNCLE, SO U LOVE TO KNOW THE NAME OF THOSE COLLEGES

ok boss as u wish

london ambassdor college
london sam college
ALBian college
shall i mention any more lol,,, I think why should i give pain to my finger lol
tht;s wht RAJU DAI SAID , LOL >:(KI KASO RAJU DAI

adiCted
22nd January 2010, 06:16
thanks dude.. that was quite an information
If you have the news, give it full.. lukayera k rakhnu, atleast someone will benefit from it haina ra??

thank u again ;D

rakand
22nd January 2010, 23:18
<बेलायतका ६७ कलेज निलंबित>
http://www.ekantipur.com/np/news/news-detail.php?news_id=305579

kapa
23rd January 2010, 01:27
I dont see anything going to change. Don't you understand even if what government blacklisted 63 colleges students will still pour in. Don't you boys ever have creative mind at all. problem is not with study or colleges. The first concept of nepalese students who even try to study aboard is dollar or pound. The rest is just excuse. Believe me this news wont change a bit of their mind. Did ever persuade or begging or requesting changed Nepalese mind at all? I dont think so.

Well some of you must be in terrible trouble now because of this issue. So work hard to survive there okay.
GOOD LUCK

adiCted
23rd January 2010, 03:33
i think its the pre planned policy of British Government. The visa for UK is issued from the high commission, why does it provide visas involving those colleges? And can't they notice before the visa has been issued to the students.The UKBA blacklists the colleges and that should be provided to the high commission on pre notice.Its the scenario of not some but thousands of students.

Because they had recession, the government wanted to cover that by letting as many students previously.But, now as they are coming out of recession, they are blacklisting the colleges those also which were in there A list of sponsorship.

The main problem faced are by the students. The college doesn't takes the responsibility, the government or ukba doesn't, the consultancy in Nepal won't. Hence, the students are on the edge of knife.

I hope everything will be al right and the colleges will take steps forward, otherwise they should return the money of the students they have taken as fees. Why to pay the fees, when you are not getting the education you applied for?

I have read the article in ekantipur.com, and any suggestions from anybody would be very helpful.
Click here for suggestions: http://www.nepalisamajuk.com/nsukforum2/index.php?topic=897.msg2424#msg2424

asghar
23rd January 2010, 09:38
Dear Viewer
Please see my article published in Nepalipatra and Nepalisamajuk. I have also posted student issue in Legal solutions forum.

Raju Thapa

on: December 17, 2009, 08:40:03 AM
Reply with quoteQuote
बेलायतमा विद्यार्थीको समस्याः कानुनी समीक्षा

सोलिसिटर राजु थापा

हालै बेलायतमा अध्ययनका क्रममा गुणस्तर शिक्षा हासिल गर्ने उद्देश्यले प्रवेश गरेका विद्यार्थीहरुले विभिन्न समस्याहरु भोग्नु परिरहेको तथ्य छर्लङ्गै छ । अहिलॆ विद्यार्थी शिक्षा हासिल गर्नुभन्दा आफ्नो अद्यागमन स्थिति कसरी सुदृढ गर्न सकिन्छ भन्नेमा बढी चिन्तित भएको पाइन्छ ।

अष्ट्रेलियनमार्फत तयार गरिएको प्वाइन्टसम्बन्धी व्यवस्थाअन्तर्गत विद्यार्थीहरुले अध्ययन गर्ने शैक्षिक संस्थाबाट जारी गरिने भिसापत्र वा आधिकारिकरुपमा अध्ययन गर्न स्वीकृत प्रदान गरेको पत्रका आधारमा ३० प्वाइन्ट र आफूले अध्ययनका लागि लाग्ने खर्चका अतिरिक्त अध्ययनका क्रममा बेलायतमा रहूदा बस्दा लाग्ने खर्च यथेष्टरुपमा आफूसूग भएको प्रमाणका आधारमा १० प्वाइन्ट गरी ४० प्वाइन्ट ल्याउनुपर्ने प्रावधान वर्तमान अद्यागमन नियमले निर्दिष्ट गरेको छ । युके बोर्डर एजेन्सी युकेबीए ले कुनैपनि विद्यार्थीलाई दाखिल हुन सुझाव दिएको छ ।

युकेबीएले मान्यता नदिएका शैक्षिक संस्थाका हकमा विद्यार्थीहरु ल्याउन बन्देज लगाएको छ । वैधानिकरुपमा मान्यता पाएका शैक्षिक संस्थाहरुको विद्यार्थीका हकमा स्पोन्सरका हैसियतले काम गर्ने भएकोले स्पोन्सरअन्तर्गत तोकिएका काम कर्तव्य र अधिकारहको प्रयोग सहीढङ्गबाट भएनभएको छानबिन हुने भएकोले युकेबीएले त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरुको निरीक्षण गर्ने विद्यार्थीहरुको रेकर्ड हेर्ने र अध्ययनअध्यापनका लागि के कस्ता प्रकि्रयाहरु अपनाइएका छन् त्यस सम्बन्धमा जानकारी लिएपश्चात् आवश्यकताअनुसार ए वा बी रेट सस्पेन्ड निलम्बन गर्ने वा लाइसेन्स रद्द वा खारेज गर्ने पूर्ण अधिकार युकेबीएलाई छ ।

प्वाइन्टमा आधारित प्रणालीअनुसार टियर फोरअन्तर्गत बर्गीकरण गरिएको विद्यार्थीहरुका हकमा युकेबीएले कार्यान्वयन पक्षका लागि निम्न कुरामा जोड दिएको पाइन्छ

१) कुनै पनि शैक्षिक संस्थाले युरोपियन इकोनोमिक एरियाभन्दा बाहिरका विद्यार्थी ल्याउन युकेबीएसूग विधिवत्रुपमा मान्यताप्राप्त स्पोन्सर लाइसेन्स लिएको हुनुपर्नेछ । यस्ता शैक्षिक संस्थाहरुले एकातिर एकि्रडियसन लिनुपर्छ भने अर्कोतिर युकेबीएबाट भएको निरीक्षणमा गुणस्तर शिक्षा प्रदान गर्न त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरु स्थापना भएको प्रमाण पेश गर्नुपर्नेछ । युकेबीएबाट भएको निरीक्षणमा त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरुले स्पोन्सरअन्तर्गत गर्नुपर्ने काम कर्तव्य र अधिकारहरु पूरा गर्नसक्ने आधारहरु स्थापित गरेको हुन सक्नुपर्नेछ ।
२) विद्यार्थीहरुले अध्ययन गर्दा मान्यताप्राप्त योग्यता हासिल हुने अध्ययनलाई युकेबीएले मान्यता दिएको छ । यसका लागि विद्यार्थीहरुले आफूले हालसम्म अध्ययन गरेको विवरणका साथै कम्तीमा पनि नेसनल क्वालिफिकेसन फ्रेमवर्कअन्तर्गत लेभल ३ वा सोभन्दा माथि युरोपियन कमन फ्रेमवर्क या reference for language अन्तर्गत कम्तीमा लेभल २ अन्तर्गत अङ्ग्रेजी पढ्नका लागि कलेजमा दाखिला हुनसक्ने दायरा तोकिएको छ ।
३) विद्यार्थीका हकमा बेलायतमा आएका सम्पूर्ण विद्यार्थीहरुले डिग्री लेभलभन्दा कमका कोस्रहरुका हकमा ३ वर्षभन्दा बढी समय बिताउन नपाउने प्रावधान छ ।
४) कुनै पनि कोस्रसूग सम्बन्धित भएको वा वर्क प्लेसमेण्टको हकमा कोस्रको अवधिभित्र ५० प्रतिशतभन्दा बढी काम गर्न पाइनेछैन ।
५) विद्यार्थीहरु अध्ययनका क्रममा बेलायतमा आएकाको हकमा ३१ मार्च २००९ बाट लागू हुनेगरी कम्तीमा पनि ४० प्वाइन्ट हासिल गर्नुपर्ने प्रावधान छ ।
६) विद्यार्थीहरुका हकमा जारी गरिएको भिसा लेटर वा कन्फरमेसन अफ एसेप्टेन्स फर स्टडिज सीएएस को आधारमा प्वाइन्ट प्राप्त हुनेछ ।

अध्ययनका क्रममा बेलायतमा रहूदाबस्दा पर्याप्त पैसा भएको प्रमाणका आधारमा १० प्वाइन्ट दिने व्यवस्था सर्वसाधारणलाई जानकारी नै छ । प्वाइन्टसम्बन्धी व्यवस्थाबाट विद्यार्थीहरुले एकातिर अध्ययनका क्रममा विशुद्धरुपमा स्थापना गरिएका शैक्षिक संस्थाहरुबाट अध्ययन गर्न पाउने भए भने शैक्षिक संस्थाहरुले पनि आफ्नो काम कर्तव्य र अधिकारहरुप्रति सजग बनाएको पाइन्छ । कुनैपनि लाइसेन्सप्राप्त स्पोन्सरले जानिबुझिकन कुनै लापरबाही गरेमा त्यस्ता स्पोन्सरमाथि कारबाही गरिनेछ । कुनै पनि विद्यार्थीले अध्ययनका क्रममा जानिबुझिकन लापरबाही गरेमा त्यस्ता विद्यार्थीहरुका भिसा रद्द गरिनेछ र बेलायतबाट हटाइनेछ ।

कुनैपनि विद्यार्थीहरु अध्ययनका क्रममा बेलायत आऊदा ९ महिना वा सोभन्दा कम अवधिका कोस्रका हकमा शैक्षिक संस्थाले तोकेको शुल्क र लन्डनका हकमा प्रतिमहिना ८०० गुणा ९ का दरले जम्मा ७२०० पाउण्ड र लन्डनबाहिरका हकमा ६०० गुणा ९ का दरले ५४०० आफ्नो खातामा भएको प्रमाण देखाउनुपर्नेछ ।

तर भिसा थप गर्नका लागि आफ्नो पढाइका लागि लाग्ने खर्च र लन्डनका लागि प्रत्येक महिना ८०० पाउण्डका दरले दुई महिनाका लागि १६०० पाउण्ड र लन्डनबाहिरको हकमा प्रत्येक महिना ६०० का दरले १२०० पाउण्ड आफूसूग भएको प्रमाण पेश गर्नुपर्नेछ । हालको अद्यागमन नियमले अभिभावक वा संरक्षकसूग भएको ब्याङ्क ब्यालेन्सलाई पनि मान्यता दिएको छ । यसका लागि खाता प्रमाणित जस्तैः जन्मदर्ता प्रमाणपत्र वा अदालतले विधिवत्रुपमा संरक्षक भएको प्रमाण पेश गर्नुपर्नेछ ।

विद्यार्थीको भिसा रिफ्युज हुने अवस्थाहरु:

हालै युकेबीएमा विद्यार्थीहरुले भिसा बढाउन दिएको निवेदनमा कानुनी प्रकि्रयाहरुलाई अवलम्बन नगर्दा विद्यार्थी भिसा रिफ्युज भएका विविध कारणहरु छन् । मेरो पेशागत अनुभवका आधारमा मैले निम्न कुराहरु देखेको छु

क) युकेबीएले तोकेको दस्तुर नतिरेमा वा दस्तुर अमिल्दो भएमा
ख) युकेबीएले तोकेको मेन्टिनेन्स फण्ड विद्यार्थीसूग आवेदन गर्दा नभएको अवस्थामा
ग) स्पोन्सरका हैसियतले शैक्षिक संस्थाबाट जारी गर्ने भिसापत्र वा आधिकारिकरुपमा अध्ययनका लागि स्वीकृति प्रदान गरेको पत्र सीएएस मा युकेबीएले तोकेको ढाूचामा नभएको वा बाध्यात्मकरुपमा दिनुपर्ने महत्वपूर्ण विवरण नभएको अवस्थामा
घ) आफूसूग भएका शैक्षिक योग्यताहरुको सक्कल प्रमाणहरु पेश नगरेमा आफ्नो योग्यता वा आवश्यक लिखतहरु अन्य भाषामा भए त्यसलाई मान्यताप्राप्त व्यक्ति संस्था वा विभागबाट अङ्ग्रेजी रुपान्तरण गर्नुपर्ने र नगरेमा युकेबीएले त्यस्ता निवेदनलाई रिफ्युज गर्नेछ ।
ङ) विद्यार्थीहरु अध्ययनका क्रममा आफूले अध्ययन सुरु गर्न लागेको कोस्र र निवेदनमा एक महिनाभन्दा बढीको फरक भएमा भिसा रिफ्युज हुने प्रावधान नयाँ अद्यागमन नियममा छ ।

विद्यार्थीहरुले निवेदन दिंदा माथिका उल्लेखित अवस्थामा भिसा बढाउन युकेबीएले नमानेमा वा रिफ्युज गरेको अवस्थामा विद्यार्थीहरुले पुनः निवेदन दिनसक्छन् । तर मेन्टिनेन्स फन्डका हकमा २ महिनाको नभई १ वर्ष कोस्रका लागि ९ महिनाको मेन्टिनेन्स फन्ड र ट्युसन फी देखाउनपर्ने हुन्छ । यसको मुख्य कारण भिसा रिफ्युज भएका विद्यार्थीहरुले नयाँ निवेदन दिँदा निजको भिसा नभएको आधार मानी विद्यार्थीहरुले पुनः सुरुको अवस्थामा दिएको निवेदनका सर्त वा अवस्थालाई पूरा गर्नुपर्ने हुन्छ ।

कलेज परिवर्तन गर्न पाउने वा नपाउने

कुनै पनि विद्यार्थी बेलायत प्रवेश गरेपश्चात् अध्ययन गराउने शैक्षिक संस्थाको अध्ययनअध्यापन चित्त नबुझेमा र आफूले चाहेजस्तो कोस्र नभएमा कुनै अन्य शैक्षिक संस्था टियर ४ अन्तर्गत रजिष्टर्ड भएको ए रेटको कलेज मा परिवर्तन गर्न चाहेमा नयाू शैक्षिक संस्थाबाट नयाँ भिसा लेटर वा सीएएस प्राप्त गर्नुपर्नेछ । तत्पश्चात् युकेबीएमा नयाँ भिसाका लागि निवेदन दिनुपर्नेछ । युकेबीएले अध्ययनका लागि निर्णय नदिएसम्म नयाँ शैक्षिक संस्थामा अध्ययन नगर्न म सुझाव दिन चाहन्छु । यसको मुख्य कारण विद्यार्थीहरुको भिसा रद्द हुनेमात्र होइन कि यसलाई युकेबीएले फौजदारी अभियोगको रुपमा राखेको छ ।

तर एउटै शैक्षिक संस्थामा अध्ययन गर्नाका लागि भर्ने नयाू भिसा लेटर वा सीएएसको जरुरत पर्नेछैन । यसका लागि युकेबीएसूग स्वीकृत लिनुपर्नेछैन । तर मुख्यतया ख्याल राख्नुपर्ने कुरा के छ भने आफ्नो भिसा अवधि छोटो छ भने भिसा थपका लागि नयाँ निवेदन दिनुपर्नेछ । यसअघि शैक्षिक संस्थाले कुनैपनि विद्यार्थीहरुले आफ्नो शैक्षिक संस्थामा कोस्र परिवर्तन गरेको जानकारी युकेबीएलाई दिनुपर्ने प्रावधान थियो ।

यसरी एक शैक्षिक संस्थाबाट अर्को शैक्षिक संस्थामा अध्ययन गर्न परेको निवेदनलाई युकेबीएले प्राथमिकता दिएको छ जसको निर्णय यथाशक्य चाूडो हुने होम अफिसको विज्ञप्तिमा उल्लेख
छ ।

विद्यार्थीले कलेज परिवर्तन गर्दा कहिले परिवर्तन गर्ने हो त्यस सम्बन्धमा जानकारी दिन म जरुरी ठान्छु । ५ अक्टोबर २००९ भन्दा अघि कुनै विद्यार्थीले आफू अन्यत्र कलेजमा गएको अवस्थामा युकेबीएबाट स्वीकृतपत्र लिएको हकमा परिवर्तन गर्न पाउने प्रावधान छ । यस्तो अवस्थामा युकेबीएले कुनै पनि विद्यार्थीको भिसाको अवधि टियर ४ अन्तर्गत रजिष्टर्ड भएको स्पोन्सर र कोस्र ल्त्तँ भिखभि ३ भन्दा माथि भएको अवस्थामा स्वीकृतीपत्र जारी गर्ने प्रावधान छ । हालैको परिवर्तनमा युकेबीएसूग कलेज परिवर्तन गरेको जानकारीलाई मान्यता दिएको छैन । यसका लागि युकेबीएले तोकिएको एद्यक् का आधारमा ४० प्वाइन्ट ल्याउनुपर्ने प्रावधान छ । होम अफिसले निर्णय गरेपश्चात् मात्र कलेज परिवर्तन गर्न पाउने प्रावधान छ ।

कलेजको कानुनी स्थिति बी डेट र सस्पेन्डेड कलेजको हकमा

विद्यार्थीहरुले अध्ययनका क्रममा र भिसा थपका लागि निवेदन दिनपूर्व युकेबीएको बेभसाइट निरन्तररुपमा हेरी कुन कलेज ए रेट बी रेटमा निलम्बन परेको वा खारेजमा परेको छ भन्ने जानकारी लिएपछिमात्रै निवेदन दिन म सुझाव दिन्छु । सर्वप्रथम म बी रेटको कलेजको कानुनी स्थिति सस्पेन्डमा परेका शैक्षिक संस्थाहरुको बारेमा यहाँ उल्लेख गर्न चाहन्छु ।

बी रेट कलेजको कानुनी स्थिति

यसलाई त्चबलकष्तष्यलबि चबतष्लन को रुपमा पनि राखिएको छ । यसको अर्थ युकेबीएले स्पोन्सरका रुपमा शैक्षिक संस्थालाई आफ्नो दायित्व र जिम्मेवारीप्रति सजग हुन दिएको मौका हो जसअन्तर्गत त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरु निरीक्षणका क्रममा यथेष्ट सुधार भएको प्रमाण देखाएमा ए रेटको लाइसेन्स पुनः प्राप्त गर्नेछ ।

यसरी सुधारको मौका दिंदादिंदै पनि कुनै परिवर्तन नभएमा वा अद्यागमन नियमले तोकेको परिधिभित्र काम नगरेमा त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरुको लाइसेन्स रद्द गरिनेछ वा खोसिनेछ ।

यसरी बी रेटका शैक्षिक संस्थाहरुलाई युकेबीएले एक्सन प्लानमा राखेको छ । यस प्लानअन्तर्गत युकेबीएले शैक्षिक संस्थाहरुलाई आफ्नो कर्तव्यप्रति इमान्दार हुन र ए रेटको लाइसेन्सका लागि केकस्ता सर्त र अवस्थाका अधीनमा रहनुपर्छ भन्ने सम्बन्धमा जानकारी गराइन्छ । यसअन्तर्गत विद्यार्थीहरुको रेकर्ड राख्ने कुनै विद्यार्थीहरु कलेजमा हाजिर नभएमा त्यस्ता विद्यार्थीहरुका बारेमा रिपोर्ट गर्ने आदि पर्दछन् ।

यस प्लान साधारणतया तीन महिनाभित्र पूरा गर्नुपर्ने हुन्छ । अधिकतम समायावधि १२ महिनाको हुनेछ । प्रत्येक तीन महिनामा त्यस्ता कलेजको पुनरावलोकन गरिनेछ । १२ महिनाको अवधिसम्म पनि बी रेटकै कलेज भएमा स्वतः लाइसेन्स गुम्ने प्रावधान छ ।
Last Edit: December 20, 2009, 02:13:50 AM by administrator Report to moderator 82.44.227.52

Raju Thapa, LLM

Asghar & Co Solicitors
112-114 The Broadway, Southall, London, UB1 1QF
Phone: 0208 843 0010
asghar
Immigration Solutions

View Profile Email

Re: बेलायतमा विद्यार्थीको समस्याः कानुनी सम&#38;#
Reply #1 on: December 20, 2009, 02:15:52 AM
Reply with quoteQuote
continue from above topic:

सस्पेन्ड कलेजको स्थिति

स्पोन्सर शैक्षिक संस्थाले आफ्नो काम कर्तव्य र अधिकारको उल्लङ्घन गरेमा र त्यसबाट अद्यागमन नियन्त्रणमा खतरा भएमा युकेबीएले त्यस्ता शैक्षिक संस्थालाई निलम्बन गर्नसक्छ । परिणामतः युकेबीएले त्यस्ता कलेजहरुलाई स्पोन्सर रजिष्टर्डबाट हटाउनेछ र कुनै पनि विद्यार्थीहरुलाई निलम्बन गरिएको अवधिभर अध्ययनका लागि भिसा लेटर वा सीएएस जारी गर्न रोक लगाएको छ । यदि सस्पेन्ड कलेजले कुनै पनि विद्यार्थी अध्ययनका लागि भिसा लेटर वा सीएएस जारी गरेको अवस्थामा युकेबीएले त्यस्ता शैक्षिक संस्थामाथि आवश्यक कारबाही गर्नेछ ।

युकेबीएले सस्पेन्ड कलेजको स्थितिमा निर्णय गरेपश्चात् मात्र कलेजले ए वा बी रेटको आधारमा विद्यार्थीहरु स्पोन्सर गर्न सक्नेछन् । साथै युकेबीएले शैक्षिक संस्थाको आधारभूत संरचना केकस्ता आधारमा पठनपाठन भइरहेको छ विद्यार्थीहरुको रेकर्ड कसरी राखिएको छ कलेजमा अध्ययन गर्न नआउने विद्यार्थीहरुका हकमा युकेबीएलाई जानकारी दिएको छ वा छैन शैक्षिकस्तर गुणस्तर छ या छैन भन्ने तथ्यलाई विचार गर्दछ । स्पोन्सरले आफ्नो कर्तव्यपालना नगरेको अवस्थामा लाइसेन्स खोस्ने वा रद्द गर्ने पूर्ण अधिकार युकेबीएमा सुरक्षित छ ।

मुख्यतया शैक्षिक संस्थाहरुको रेकर्ड र रिपोर्टिङको आधारमा वा तोकिएको ऋभचतषष्अबतभ या कउयलकभचकजष्उ या स्पोन्सरसीपभन्दा बढी विद्यार्थीहरुलाई इन्रोल गराएको अवस्थामा सस्पेन्ड गरिनेछ । युकेबीएको तर्फबाट आएका भिजिटिङ अफिसियलले त्यस्ता शैक्षिक संस्थाहरुलाई केकस्ता कार्यहरु गरेकोमा सस्पेन्ड गरिएको हो कारण दिनेछ र २८ दिनभित्र युकेबीएले दिएको पत्रको जवाफ दिने प्रावधान छ । तर २८ दिनभित्र जवाफ दिन नसक्ने अवस्था भएमा थप समयको माग गर्न सकिनेछ । सस्पेन्डमा परेको शैक्षिक संस्&#2